Powered By Blogger

INTRO

INTRO
ratu tumbuhan-pembunuh penyakit kronik

enzim fed noni

enzim fed noni
Produk ini sangat berkesan dengan izin Allah. Telah dicuba oleh pelbagai lapisan masyarakat Malaysia. Produk ini adalah enzim/pati bukan sekadar ubat atau makanan kesihatan biasa. Kita ambil contoh produk kesihatan lain seperti colustrum dan spirulina, ianya adalah sejenis makanan tambahan yg masih perlu dihadam dan diproses tubuh. Namun apa yg kami ketengahkan di sini adalah sejenis enzim yang mana apabila kita minum akan terus masuk ke saluran darah dan saraf tubuh. Ia akan bertindak segera. Jadi kesan pemulihan dapat dilihat dalam tempoh yg paling singkat sekiranya anda mencuba produk ini. Ianya bergantung juga kepada tahap kesihatan anda.

Cara-cara pengambilan produk Noni Enzim:

Sebelum gosok gigi, sebelum sarapan pagi, minum secawan air suam/biasa titis 3 titik di bawah lidah. Kemam selama 2-3 minit. Telan dan minum air suam/biasa sebanyak secawan.Jangan makan apa-apa makanan selama setengah jam selepas pengambilannya. Jangan minum kopi/teh/Nescafe/ubat-ubatan dalam masa 2 jam selepas minum Noni Enzim. Diambil sekali lagi pada waktu tengahari/malam mengikut cara yang sama seperti di atas.

TESTIMONI 1

TESTIMONI 1
penyakit kulit

TESTIMONI 2

TESTIMONI 2
kencing manis/diabetes

TESTIMONI 3

TESTIMONI 3
diabetes

BSY black Hair Magic Shampoo

BSY black Hair Magic Shampoo
Berfungsi untuk mengatasi masalah rambut gugur, merawat uban, gatal kulit kepala, merawat kelemumur dan menyihatkan akar rambut, ia akan menghitamkan rambut anda dengan penggunaan kali pertama sahaja. Boleh digunakan pada bila-bila masa dan dimana sahaja, memastikan anda kelihatan muda, segar dan kelihatan anggun dan berseri. Sesuai untuk semua lapisan masyarakat dan peringkat usia, TIDAK KIRA LELAKI ATAU WANITA. Mengambil masa 10 MINIT sahaja untuk berkesan. Digunakan 1 atau 2 kali sebulan. Produk ini juga telah mendapat kelulusan sijil halal dan selamat digunakan

cara menggunakan shampoo bsy noni

Pakai sepasang sarung tangan (jika tidak bahagian akhir kuku akan menjadi kelabu oleh bahan aktif tumbuhan semulajadi, tetapi tidak menjejaskan kesihatan sama sekali). Basuh rambut yang berminyak & kering dahulu, kemudian lembapkan sedikit rambut. Tuang dan ratakan Syampu Black Hair Magic di dalam bekas (mangkuk). Ratakan syampu ke seluruh rambut seperti penggunaan syampu biasa dengan membenarkan syampu sampai ke akar rambut. Biarkan selama 7-10 minit. Jika rambut panjang, perlu berhati-hati untuk meratakan hingga keseluruhan. Kemudian, bilas rambut anda sehingga bersih dan sikat rambut seperti biasa. Hasilnya, rambut hitam yang sihat dan wajah tampak lebih berseri. WARNA HITAM ADALAH DARI WARNA SEMULAJADI BIJI NONI.

TESTIMONI SHAMPOO BSY NONI

TESTIMONI SHAMPOO BSY NONI
rawatan rambut

KERATAN AKHBAR

KERATAN AKHBAR
akhbar seleksi

KERATAN AKHBAR

KERATAN AKHBAR
akhbar sinar

28 Februari 2011

pati mengkudu noni


1 ulasan:

  1. Pati Mengkudu atau Noni Enzim (Nama saintifik : Morinda citrifolia) memang semenjak dahulu lagi telah digunakan sebagai penyembuh secara tradisional. Ia dikenali sebagai makanan ajaib yang berupaya menyembuhkan luka dalaman.

    Ciri-ciri anti-radikal bebas yang terdapat didalam Noni Enzim, berupaya melindungi dari kerosakan jantung dan memperbaiki sistem penghadaman. Bahan-bahan aktif dalam Noni Enzim juga mampu membantu merencatkan sel-sel kanser, mengawal kandungan gula dalam darah, mengawal tekanan darah tinggi dan meningkatkan kekuatan badan menentang penyakit melalui pengukuhan sistem imunisasi badan seterusnya membaiki sel-sel yang rosak kembali sihat dan berfungsi seperti sediakala.

    Antara khasiat yang terkandung di Noni Enzim:

    1. Meningkatkan daya tahan tubuh
    2. Menormalkan tekanan darah
    3. Melawan tumor dan kanser
    4. Menghilangkan rasa sakit
    5. Anti keradangan dan anti alergi
    6. Anti bakteria
    7. Mengawal tekanan (stress)
    8. Mengawal perubahan energi tubuh

    Lebih lanjut..
    Noni Enzim ini secara umumnya dapat membantu penyakit di antaranya seperti:

    Tekanan darah tinggi
    Barah
    Penyakit jantung
    Kencing Manis
    Masalah seksual
    Lemah badan
    Berat badan berlebihan
    Masalah penghadaman
    Masalah buah pinggang
    Gout
    Ketagihan merokok
    Luka kecil/besar dan pelbagai lagi.

    BalasPadam